Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ

                                                         
                                                       ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ!!!
Παιδιά, ακούστε και δείτε τα παρακάτω παραμύθια

1. " Ο ψεύτης βοσκός" 
  του Αισώπου




 2. " Ο Πινόκιο" 
του Κάρλο Κολόντι






                             Ακούστε κι αυτό το τραγούδι! Ξέρουμε ότι σας αρέσει πολύ
                                        ¨Το βατζιγτζέλο-βατζιγτζό"
                                Μουσική και στίχοι του Λουκιανού Κηλαηδόνη






                                            Να! και οι στίχοι του τραγουδιού

Στραβός βελόνα γύρευε ολά ολά 
μέσα σ’ έν’ αχυρώνα βατζιγτζέλο βατζιγτζό 
κι ένας κουφός του έλεγε ολά ολά 
την άκουα που εβρόντα βατζιγτζέλο βατζιγτζό. 


Απ’όλα τα πετούμενα ολά ολά 

ο γάιδαρος μ’αρέσει βατζιγτζέλο βατζιγτζό 

γιατί έχει αηδονιού φωνή ολά ολά 

και δαχτυλίδι μέση βατζιγτζέλο βατζιγτζό 



Πολλά ψέματα είπαμε ολά ολά 

ας πούμε και μια αλήθεια βατζιγτζέλο βατζιγτζό.

Ο κόκορας εγέννησε ολά ολά 

κι έκανε κολοκύθια βατζιγτζέλο βατζιγτζό. 



Τα κολοκύθια είχαν νερό ολά ολά 

και το νερό βατράχια βατζιγτζέλο βατζιγτζό.


Απρίλης έρχεται! 
Ας ακούσουμε κι ένα πολύ όμορφο τραγούδι με τίτλο:
" Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ" 
σε μουσική και στίχους του Μίκη Θεοδωράκη




                                        οι στίχοι του τραγουδιού είναι οι παρακάτω

Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ
και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ 
Καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις
μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές


Γιομίζ’ η γειτονιά τραγούδια και φιλιά

Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ

Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ

Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, μα το `χω μυστικό



Αστέρι μου, αστέρι μου χλωμό

του φεγγαριού αχτίδα στο γαϊτανόφρυδο

Στο γαϊτανο , στο γαϊτανοφρυδό σου

κρεμάστηκε η καρδιά μου σαν το πουλάκι στο ξόβεργο



Γιομίζ’ η γειτονιά...



Λουλούδι μου, λουλούδι μυριστό

και ρόδο μυρωδάτο, στη μάνα σου θα `ρθω

στη μάνα σου, στη μάνα σου θα `ρθω

να πάρω την ευχή της και το ταίρι που αγαπώ



Γιομίζ’ η γειτονιά...



Και τώρα παιδιά ας δουλέψουμε και λίγο!!

Δραστηριότητα

Ζωγραφίστε σε ένα χαρτί, όποιες εικόνες σας έρχονται στη σκέψη σας ακούγοντας το παραπάνω τραγούδι 
"Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ" 
Γράψτε στο χαρτί, με τη βοήθεια των μεγάλων, λίγα λόγια για τη ζωγραφιά σας καθώς και το όνομά σας από κάτω
Ύστερα, φωτογραφίστε τη ζωγραφιά σας και να μας τη στείλετε στο email που σας δώσαμε, για να την αναρτήσουμε στο ιστολόγιο. 

Καλή διασκέδαση και περιμένουμε με ανυπομονησία τη ζωγραφιά σας

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας